Contact

0723 310 102

Politica de confidentialitate

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Ințelegem că confidențialitatea dvs. este foarte importantă pentru dvs. De aceea ne angajăm să protejăm și să respectăm confidențialitatea tuturor utilizatorilor site-urilor, aplicațiilor și oricăror alte servicii pe care le furnizăm (“Serviciile noastre”).
Politica de confidențialitate, care este prezentată mai jos, explică informațiile și datele personale pe care le putem colecta de la dvs., precum și modul în care putem utiliza sau împărtăși orice informații pe care le-am colectat sau le-ați furnizat.
Rețineți că descriem doar propriile noastre practici. Această politică nu se aplică terților, inclusiv altor companii cu care ați putea interacționa în cadrul sau prin intermediul serviciilor noastre.
Atunci când utilizați și furnizați informații prin intermediul Serviciilor noastre, acceptați și sunteți de acord cu prelucrarea informațiilor dvs. în conformitate cu această Politică de confidențialitate, Politica noastră privind cookie-urile.
Citiți cu atenție întreaga politică. Când înregistrați un cont sau folosiți site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, sunteți de acord cu practicile descrise mai jos.
În conformitate cu Legea privind protecția datelor din 1998 (Legea), Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), administratorul de date este DAPROM SERV S.R.L., o societate înregistrată în Romania, avand cod fiscal 16191748 și avem sediul social in localitatea Ramnicu Valcea, strada Dacia, nr. 11, judetul Valcea.
Dacă nu înțelegeți nicio parte a politicii sau dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați la dapromserv@gmail.com

Informațiile pe care le putem colecta de la dvs.
Putem colecta și procesa următoarele date despre dvs.:
Informațiile pe care ni le furnizați, cum ar fi numele dvs., adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, vârsta, numele de utilizator, parola și alte informații de înregistrare, informații financiare și de card de credit, descriere personală, detalii despre gospodăria sau afacerea dvs., este posibil să aveți și orice informații despre dvs. sau proprietatea dvs. dezvăluită în fotografii și / sau înregistrări video și / sau audio ale dvs. sau ale proprietății dvs. și ale oricăror persoane sau obiecte cu acestea pe care ni le furnizați sau pe care furnizorul de servicii le ia sau le înregistrează înainte, și / sau după furnizarea serviciilor în conformitate cu termenii și condițiile serviciilor și orice alte informații pe care alegeți să le oferiți în mod
voluntar, atunci când:
– Vă înregistrați la noi și accesați site-urile și / sau aplicațiile noastre;
– Vă creați un cont pe site-urile noastre și / sau pe aplicațiile noastre;
– Trimiteți o solicitare de rezervare prin intermediul site-urilor web și / sau al aplicațiilor noastre;
– Efectuați o rezervare / comandă prin intermediul site-urilor web și / sau al aplicațiilor noastre și în timpul serviciului însuși;
– Completati formularele de contact sau cerere de oferta/ comandă sau prin furnizarea de informații prin intermediul site-urilor web și / sau al aplicațiilor noastre;
– Vă abonați la primirea oricărui tip de newsletter pe care îl putem oferi din când în când;
– Finalizați orice sondaje/ anchete voluntare la care vă putem solicita să participați din când în când;
– Trimiteți feedback prin intermediul site-ului nostru și / sau al aplicațiilor noastre;
– Răspunde-ți la comunicările noastre de marketing;
– Corespondați cu noi prin telefon, prin poștă sau prin e-mail sau prin chat instant pe site-urile noastre și aplicațiile noastre (caz în care vom păstra o evidență a corespondenței respective); sau
– Raportați o problemă cu oricare dintre serviciile noastre.
Informațiile pe care le putem colecta automat de fiecare dată când vizitați oricare dintre site-urile noastre web, folosiți oricare dintre aplicațiile sau sistemele noastre de cont:
– informații și preferințe demografice de bază (dacă ați optat pentru partajarea datelor demografice în Contul dvs. Google, informații tehnice, inclusiv tipul de dispozitiv) pe care îl utilizați, informații despre rețea, sistemul dvs. de operare, tipul browserului pe care îl utilizați etc.
– date statistice de utilizare a acțiunilor, tiparelor, interacțiunilor și navigării prin intermediul aplicațiilor și / sau site-urilor web ale utilizatorilor noștri. Rețineți că aceste date nu identifică nicio persoană;

De asemenea, este posibil să folosim tehnologia GPS sau altă tehnologie de localizare în legătură cu aplicațiile noastre pentru a determina locația dvs. curentă.. Unele dintre serviciile noastre cu funcție de locație necesită datele dvs. personale pentru ca funcția să funcționeze. Dacă doriți să utilizați această funcție, vi se va cere să vă dați acordul pentru utilizarea datelor dvs. în acest scop. Vă puteți retrage oricând consimțământul, schimbând preferințele de locație în meniul de setări de pe dispozitiv. Lucrăm în strânsă colaborare cu terți (inclusiv, de exemplu, parteneri de afaceri, subcontractanți în domeniul tehnic, servicii de plată și de livrare, rețele de publicitate, furnizori de informații de căutare, agenții de referință
de credit, agenții de prevenire a fraudelor și agenții de colectare a datoriilor) despre tine de la ei.

Cum putem să vă folosim informațiile
Utilizăm informațiile pe care ni le dați:
– să administram orice cont pe care îl aveți cu noi;
– să vă gestionam solicitarea, cererea, comanda, rezervarea sau să răspundem la solicitari și să derulam prestarea serviciilor de către furnizorul dvs. de servicii;
– să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractele încheiate între dvs. și noi;
– să vă furnizăm informațiile, produsele și serviciile pe care le solicitați de la noi;
– să comunicam cu dvs. despre orice comentarii, reclamații, interogări sau feedback pe care le puteți avea despre noi sau despre Servicii;
– să vă permitem să participați la caracteristicile interactive ale serviciilor noastre, atunci când alegeți să faceți acest lucru;
– să vă informăm despre orice modificare a Termenilor sau Serviciilor noastre, să comunicăm cu dvs. orice informație despre solicitarile dvs și să vă trimitem orice informații și anunțuri legate de cont;
– pentru a ne asigura că conținutul de pe site-urile noastre și de la aplicațiile noastre este prezentat în modul cel mai eficient pentru dvs. și pentru computer și / sau dispozitiv;
– să vă oferim informații despre bunurile și serviciile pe care le oferim, pe care le considerăm că vă interesează prin poștă, telefon, SMS sau e-mail.
Vom trimite aceste informații prin SMS sau e-mail numai dacă:
(I) v-ați dat acordul; sau
(II) informațiile se referă la produse și servicii similare celor care au făcut obiectul unei vânzări sau unei negocieri anterioare a unei vânzări către dvs. (și nu ați renunțat la primirea unor astfel de mesaje de marketing); sau
(III) după oprirea (și / sau dezabonarea), veți continua să utilizați serviciile noastre; sau
(IV) unde ne este permis să facem acest lucru prin lege fără consimțământ, de exemplu, dacă ne-ați furnizat o adresă de e-mail a companiei. Dacă nu doriți ca noi să folosim informațiile dvs. în acest fel, vă rugăm să ne contactați folosind formularul nostru de contact.
În mod specific, vă vom furniza datele furnizorului de servicii care este alocat pentru a vă furniza servicii, în scopul furnizării acestor servicii. Aceste informații pot include (I) numele, adresa și datele de contact;
(II) detaliile referitoare la proprietatea dvs. și la serviciile de care aveți nevoie, împreună cu toate fotografiile relevante pe care le-ați furnizat; oferta non-obligatorie pe care ni l-am furnizat; și (iv) detaliile dvs. de plată.
(III) Utilizăm informațiile despre dvs. pe care le colectăm în mod automat pentru:
– gestionarea site-urilor web și a aplicațiilor noastre și pentru operațiunile interne, inclusiv depanarea, analiza datelor, testarea, cercetarea, statisticile și cercetările;
– să îmbunătățim site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, pentru a ne asigura că conținutul este prezentat în modul cel mai eficient pentru dvs. și pentru computer și dispozitiv;
– monitorizarea și îmbunătățirea securității, calității și eficienței produselor și serviciilor noastre;
– pentru a vă permite să participați la funcții interactive pe site-uri și aplicații, atunci când alegeți să faceți acest lucru;
– ca parte a eforturilor noastre de a păstra site-urile și aplicațiile noastre în siguranță și în siguranță;
– să măsurați sau să înțelegeți eficacitatea publicității pe care o deservim pentru dvs. și pentru alții și pentru a vă oferi publicitate relevantă;
– să vă propunem sugestii și recomandări cu privire la bunurile sau serviciile care ar putea să vă intereseze și să gestionăm în alt mod relația noastră cu clienții noștri.
Utilizăm informațiile despre dvs. pe care le colectăm din alte surse, în combinație cu informațiile pe care ni le oferiți și cu informațiile pe care le colectăm în mod automat. Vom folosi aceste informații doar în scopurile menționate mai sus.

Date cu caracter personal
Potrivit Regulamentului (UE) 679/2016, cunoscut drept Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, DAPROM SERV S.R.L. respecta măsurile de securitate şi în scopul comunicat.
Datele cu caracter personal pe care ni le transmiți la completarea formularelor de contact sau prin e-mail sunt tratate cu strictă confidenţialitate. Nu ești obligat să ne transmiţi date cu caracter personal, însă datele transmise voluntar de către tine vor fi utilizate exclusiv în scopul prelucrării solicitării tale.


Urmareste-ne si pe